powrót do strony głównej

Fantidial - regulamin

Zasady ogólne:
1. Gracz może posiadać tylko jedno konto. Gdy z jednego komputera loguje się dwóch, lub więcej graczy to należy to zgłosić. W przeciwnym przypadku konta zostaną skasowane.
2. Obrażanie graczy karane jest banem.
3. Wykorzystywanie bugów gry jest karane banem.
4. Zakazuje się reklamowanie innych gier. Wszystkie reklamujace posty na forum i w karczmach nędą usuwane, a ich twórca banowany. Jedyny wyjątek od tej zasady to wymiana linków.
5. Gracz powinien znać regulamin. Administracja nie musi powiadamiać graczy o wszystkich zmianach w regulaminie. Link do aktualnego regulaminu jest na stronie głównej gry.

Imię postaci:
6. Imię postaci powinno być klimatyczne.
7. Imię nie może zawierać liczb, ani znaków specjalnych.

Rekrutacja do ras premiowanych:
8. Podstawowym warunkiem przyjęcia do rasy premiowanej jest przejście sesji rekrutacyjnej w postaci przygody fabularnej. Przygoda nie może być prywatna. Kandydat w trakcie sesji pokazuje jakby grał daną rasą.
9. Sesję rekrutacyjną prowadzi opiekun rasy, lub osoba przez niego wskazana. W przypadku kilkudniowej nieobecności opiekuna rasy w grze sesję może poprowadzić MG.
10. Po skończonej sesji kandydat składa podanie na forum z linkiem do sesji. Każde podanie ma być w osobnym temacie. Opiekun rasy informuje w założonym temacie czy nadaje rasę, czy nie.
11. W projekcie rasy mogą być dodatkowe warunki przyjęcia do rasy. Mogą one dotyczyć płci postaci, klasy, państwa zamieszkania, imienia i zawartości profilu.
12. Twórca projektu rasy nie musi przechodzić sesji rekrutacyjnej. Nie zwalna go to jednak od spełnienia dodatkowych warunków wymaganych przez projekt rasy.

Wojny pomiędzy państwami:
13. Wojna rozpoczyna się i kończy wpisem w kronice.
14. Do napisania wpisu rozpoczynającego wojnę zobowiązany jest agresor.
15. Do napisania wpisu kończącego wojnę zobowiązany jest zwycięzca.
16. Nie wolno prowadzić mechanicznych i fabularnych działań wojennych zarówno przed dodaniem rozpoczynającego wpisu do kronik, jak i po dodaniu wpisu kończącego. Za mechaniczne działania wojenne rozumie się: atakowanie jednostek wrogiego państwa, atakowanie miast i przejmowanie terenu innego państwa. Za działanie fabularne rozumie się zakładanie przygód fabularnych związanych z wojną. W szczególnych przypadkach za fabulane działanie wojenne można uznać atakowanie/prowokowanie postaci w karczmie i w przygodach fabularnych. Złamanie zakazu skutkuje zbanowaniem agresora.

Układy dyplomatyczne pomiędzy państwami:
17. Każdy układ pomiędzy państwami musi być potwierdzony wpisem w kronikach.

Sesje fabuły głównej:
18. Sesje fabuły głównej prowadzone są przez Mistrzów Gry.
19. Sesje fabuły głównej muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującym systemem i kosmologią.
20. Gdy Mistrz Gry traci swoją funkcję to prowadzone przez niego sesje przejmuje inny Mistrz Gry.
21. Za zakończoną sesję fabuły głównej biorący w niej udział gracz dostaje punkty rozwoju fabularnego postaci. Ilość tych punktów wynosi maksymalnie 3. Gracz może alternatywnie otrzymać w nagrodę przedmiot fabularny, ale musi to być ustalone z Mistrzem Gry przed rozpoczęciem sesji i musi wynikać z jej treści.
22. Sesje fabuły głównej nie mogą być sesjami prywatnymi.

Śmierć i ożywienie postaci:
23. Postać może umrzeć, lub być okaleczona jedynie w sesjach prowadzonych przez Mistrza gry. Śmierć w innych sesjach nie jest brana pod uwagę.
24. Postać może umrzeć w przypadkach:
-Aktywność w izbach karczemnych, w których opisach jest zaznaczone że można zabijać postacie.
-Sesje wysokiego ryzyka.
25. Postać może być ożywiona jedynie w sesji prowadzonej przez Mistrza Gry i nie będącej w sesją prywatną.
26. Postać ożywiana w sesji nie otrzymuje za nią punktów rozwoju fabularnego, ani innych nagród.